ZWROTY I REKLAMACJE
Jak ZWRÓCIĆ/WYMIENIĆ towar?
Robiąc zakupy online, możesz bez podania przyczyny zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar nie może wówczas posiadać żadnych śladów użytkowania, tj.:
- uszkodzeń,
- zapachów,
- śladów od antyperspirantu, kremu, balsamu itp.,
- zniszczeń,
- brak metki.
1. Bieliznę wraz z formularzem i paragonem odeślij na adres:
Asteria Bielizna
ul. Konstytucji 3 Maja 18B
27-200 Starachowice
2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu lub prześlij na adres sklep@asteriabielizna.pl (Formularz Zwrotu)
3. Towar należy wysłać na własny koszt. Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem.
4. Po otrzymaniu paczki wyślemy wiadomość e-mail z informację o przyjęciu zwrotu bielizny. Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni roboczych na konto bankowe podane w Formularzu Zwrotu.
5. Należy zachować odpowiedni sposób pakowania i przewozu zwracanych towarów. Towar winien być zapakowany w pudełko/kopertę bąbelkową i zabezpieczony taśmą oraz nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
6. Jeśli robisz zakupy w salonie stacjonarnym, pamiętaj iż bielizna nie podlega zwrotowi.
Formularz zwrotu
Jak ZAREKLAMOWAĆ towar?
Wszystkie produkty dostępne w Asteria Bielizna objęte są gwarancją producenta.
W przypadku chęci reklamacji zakupionego towaru, prosimy o kontakt na sklep@asteriabielizna.pl