Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE


Jak ZWRÓCIĆ/WYMIENIĆ towar?

Robiąc zakupy online, możesz bez podania przyczyny zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar nie może wówczas posiadać żadnych śladów użytkowania, tj.:

  • uszkodzeń,
  • zapachów,
  • śladów od antyperspirantu, kremu, balsamu itp.,
  • zniszczeń,
  • brak metki.

1. Bieliznę wraz z formularzem i paragonem odeślij na adres:

Asteria Bielizna
ul. Konstytucji 3 Maja 18B
27-200 Starachowice

2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu lub prześlij na adres sklep@asteriabielizna.pl (Formularz Zwrotu)

3. Towar należy wysłać na własny koszt. Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem.

4. Po otrzymaniu paczki wyślemy wiadomość e-mail z informację o przyjęciu zwrotu bielizny. Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni roboczych na konto bankowe podane w Formularzu Zwrotu.

5. Należy zachować odpowiedni sposób pakowania i przewozu zwracanych towarów. Towar winien być zapakowany w pudełko/kopertę bąbelkową i zabezpieczony taśmą oraz nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

6. Jeśli robisz zakupy w salonie stacjonarnym, pamiętaj iż bielizna nie podlega zwrotowi.

Formularz zwrotu

Pobierz formularz

Jak ZAREKLAMOWAĆ towar?

Wszystkie produkty dostępne w Asteria Bielizna objęte są gwarancją producenta.

W przypadku chęci reklamacji zakupionego towaru, prosimy o kontakt na sklep@asteriabielizna.pl